2012. július 23., hétfő

Aloe Vera tapasztalatok

Az alábbi tapasztalatok az aloe verával , az aloe-vera.hu oldalon keresztül érkeztek,és a beküldők, hozzájárulásával tesszük most itt közzé:

1 hónapja iszom napi rendszerességgel aloe vera kivonatot.Már 10.nap után észrevettem hogy frissebb élénkebb vagyok és jobb a közérzetem.Éppen egy megfázásos betegségem volt már hetek óta,miután az aloe verat elkezdtem fogyasztani,szinte 2 nap alatt elmult minden panaszom.Azóta már napi rendszerességgel fogyasztom én és az egész családom.Nagyon jó!
Kádárné Kósa Aranka,Csongrád

Kozmetikus vagyok. Az aloe vera spray próbáltam ki fémalergiára, vendégemnek javasoltam a bőrére, ami allergia jellegű volt.Bevált.
Nőgyógyászatilag kialakult viszketés még aznap megszünik.Eddigi tapasztalat most ennyi mivel külsőleg tökéletesen használ most már belső jótékony hatását is szeretném kipróbálni.Bizom az aloe számtalan jótékony hatásában.
Tisztelettel
Szűcs Jánosné,Sajószentpéter 

Édesanyámnak, a cukorbetegség miatt, a lábujjai be voltak gyulladva, repedezve. Aloe-vera krémet kezdett el használni és jelentősen felgyorsult a regenerálódása a bőrsejteknek.
Kátai Csaba,Hatvan

Rendszeresen gyógyszert szedtem allergiára, még fulladtam is. Egyik ismerősöm javaslatára elkezdtem az aloe verát szedni, majd fokozatosan elhagytam a gyógyszereket, sprayket. Ma már szinte tünetmentes vagyok, az aloének hála.
Krucsai Szilvia,Mezőnyárád

Nekem az aloe vera tartalmú fogkrém a kedvencem, mert nem csak ápolja és tisztítja a fogamat, hanem a kellemetlen szájszagot is eltünteti! Mivel dohányzom, sok rágót fogyasztok, de ez a fogkrém használatával csökkent!Barátnőm az aloe vera gél-t használja fogyókúrájaként, és az eddig látható változás döbbenetes: sokat fogyott, bár az íze nem a legjobb!
Galgóczi Szilvia, Budapest

Május elején kiderült, hogy brutális vashiányom van. Többszörös felülfertőzést kaphattam a fiamtól, aki ekkor még bölcsődés volt. Felkerestem menedzseremet /FLP-a szerk./, akitől tanácsot kértem, hogyan tudnám "visszahozni" a vasamat. Természetesen segített: Berry nectar, C-vitamin, Pro-biotic. 2 hónapig fogyasztottam a termékeket. Néhány napja voltam kontroll vérvételen, eredmény: tökéletes a vasképem, ill. vérképem. Egyszóval a tapasztalatom:zseniális. A fiam nagyon mozgékony, eleven, ezért többször éri sérülés, folyamatosan használjuk a First-öt. Tapasztalat: kiváló hatása van. Szintén a fiamnak vettem a Kids-et. Az íze és az állatfigurák miatt is nagyon szereti. Tapasztalatom: néhányszor volt csak beteg. Nagyon jó immunerősítő. Mondhatom azt, hogy a betegséget észre sem vettük.
Csáki Anikó, Szentes

Az Aloe Vera izzadásgátlóval nem kerülök kellemetlen helyzetbe a testszag miatt, mert teljesen megszünteti. És ami nagyon jó benne,hogy a ruhán egyáltalán nem hagy foltot.
Németh Melinda, Győr

Köszönjük az eddig beküldött tapasztalatokat, várjuk a továbbiakat,akár megjegyzés formájában is.Ehhez elég a megjegyzés linkre kattintani.


Nincsenek megjegyzések: